Jak rezerwować?

Na skróty - czyli 3-kroki do wymarzonego wyjazdu w Góry Europy!

→ Krok nr 1: Aby wyjechać z nami na trekking, wpierw należy zarezerwować wyjazd. Można tego dokonać na jeden z trzech sposobów: wypełniając formularz rezerwacyjny na stronie interesującej oferty lub wysyłając wiadomość e-mail z danymi osobowymi na nasz adres poczty elektronicznej bądź dzwoniąc na jeden z niżej podanych numerów naszego biura;

→ Krok nr 2: Po otrzymaniu dokumentów do rezerwacji prosimy o ich wydrukowanie, przeczytanie i podpisanie Umowy-Zgłoszenia otrzymanej od Sport Events, Następnie w ciągu 3 dni roboczych prosimy o opłacenie rezerwacji aby była ważna (wpłata zaliczki, pozostała część ceny zgodnie z harmonogramem podanym w dolnej części Umowy) i odesłanie parafowanej i popisanej Umowy na nasz adres e-mail lub pocztą tradycyjną do naszego biura.

→ Krok nr 3: Po dokonaniu formalności pozostaje już tylko zapisanie w podręcznym kalendarzu godziny i miejsca zbiórki, przygotowanie aparatu fotograficznego, wygodnych butów i odzieży oraz dużej ilości dobrego humoru!
My zajmiemy się resztą.


Atuty rezerwacji on-line:

*Bezpieczeństwo:
Dane w procesie rezerwacji chronimy i szyfrujemy certyfikatem.

*Wygoda:
Rezerwujesz kiedy chcesz.


SZCZEGÓŁY PONIŻEJ:

1. Pierwszy sposób rezerwacji: Formularz Rezerwacyjny /24h - 7 dni w tygodniu/

Aby zarezerwować wybraną imprezę bezpośrednio z serwisu www.sport-events.pl lub www.gorydlakazdego.pl należy:

Wybrać interesująca ofertę a następnie:

→ kliknąć na zakładkę "Terminy i cenniki"

→ kliknąć na link "rezerwuj” znajdujący się obok terminu i ceny imprezy

→ wypełnić formularz rezerwacyjny
(potrzebne będą nstępujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zameldowania, ewentualnie adres zamieszkania jeśli jest inny).

→ wysłać formularz za pomocą linku "Wyślij" znajdującego się na końcu formularza

Uwaga:
Po prawidłowym dokonaniu rejestracji, na podany adres e-mail zostanie do Państwa wysłana kopia dokonanej rezerwacji. Oznacza to, ze rezerwacja została wykonana prawidłowo i przyjęta przez System.
W takiej sytuacji należy oczekiwać na przesłanie dokumentów na podany adres.
Dokumenty wysyłamy zazwyczaj w najbliższym dniu roboczym, za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej w zależności od wybranej w formularzu opcji.

* Jeśli po dokonaniu rezerwacji, w Państwa skrzynce e-mail nie pojawiła się kopia rezerwacji, o której mowa wyżej, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem pod numerami telefonów:
(+48) 575-520-668,
(+48) 508-314-878,
(+48) 691-954-467 - także poza godzinami pracy biura.


2. Drugi sposób rezerwacji: E-mail
Aby zarezerwować wybraną imprezę za pośrednictwem poczty e-mail należy wysłać e-mail na adres: rezerwacje@sport-events.pl

W mailu powinny się znaleźć  takie informacje jak:

  • Nazwa imprezy
  • Termin imprezy
  • Imiona i Nazwiska uczestników
  • Adresy zameldowania uczestników
  • Daty urodzenia uczestników
  • Miasto wyjazdu/ów
  • Adres do korespondencji osoby, która w imieniu Uczestników podpisuje umowę wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.

    w przypadku imprez lotniczych także:
  • Rodzaj, serię i numer dowodu tożsamości, którym będą się Państwo posługiwać podczas imprezy.

3. Trzeci sposób rezerwacji: Telefon

Imprezę można także zarezerwować telefonicznie dzwoniąc do naszego biura:

tel. (+48) 575-520-668,
tel. (+48) 508-314-878,
tel. (+48) 691-954-467 - także poza godzinami pracy biura.

Aby dokonać rezerwacji wybranej oferty należy podać:

  • Nazwę imprezy
  • Termin imprezy
  • Imiona i Nazwiska uczestników
  • Adresy zameldowania uczestników
  • Daty urodzenia uczestników
  • Miasto wyjazdu/ów
  • Adres do korespondencji osoby, która w imieniu Uczestników podpisuje umowę wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.

    w przypadku imprez lotniczych także:
  • Rodzaj, serię i numer dowodu tożsamości, którym będą się Państwo posługiwać podczas imprezy.

W JAKI SPOSÓB OPŁACIĆ REZERWACJĘ?

Zasady płatności za rezerwację:

(zasady płatności za rezerwację określone zostały w P.2 OGÓLNYCH WARUNKÓW UCZESTNICTWA, które wysyłamy do każdego Klienta po dokonaniu rezerwacji)

Wyciąg z OWU:

1 wpłata - zaliczka w wysokości 30 % całości ceny wyrażonej w polskich złotych oraz w walucie € na podstawie przesłanej do Klienta UMOWY-ZGŁOSZENIA (prosimy o wpłatę do 3 dni roboczych od daty wysłania dokumentów do podpisu, wg kwot do zapłaty i terminów wpłat podanych na umowie). 
2 wpłata - wpłata końcowa - dopłata do całości imprezy powinna nastąpić:

  • nie wcześniej niż na 29 dni przed rozpoczęciem imprezy, ale nie później niż 25 dni przed imprezą (wg daty podanej na umowie), bez ponownego wezwania..

Dokładne terminy oraz wysokości wpłat znajdziecie Państwo na druku UMOWY-ZGŁOSZENIA, która jest wysyłana na podany przez Państwa adres po dokonaniu rezerwacji.

Uwaga:
 powyższe zasady płatności obowiązują także podczas sprzedaży w ofercie FIRST MINUTE.
Nie dotyczy sprzedaży na mniej niż 30 dni przed imprezą, kiedy zgodnie z OWU, w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia Umowy pobierana jest pełna kwota za rezerwację.


W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem.