Sport-events.pl

Galerie z wybranych imprez

OD 2008 ROKU SPEŁNILIŚMY TYSIĄCE GÓRSKICH MARZEŃ

ZOBACZ NASZE RELACJE FOTO

Od roku 2008, wspólnie z Wami przewędrowaliśmy liczne pasma górskie, rozpoczynając wędrówkę od Kontynentalnej Klasyki czyli spektakularnego szlaku Tour du Mont Blanc, kontynuując przygodę i odwiedzając m.in górskie szlaki dla każdego w Alpach Walijskich, Alpach Julijskich, Wysokich Taurach, Masywie Dachstein i Alpach Bawarskich.

Naszą przygodę z górami w Waszym towarzystwie kontynuowaliśmy na szlakach Magicznych Dolomitów, Gór Korsyki i Gór Chorwacji aż po egzotyczne Perły Atlantyku: Archipelag Madery, Archipelag Azorów, Wyspy Kanaryjskie i Wyspy Owcze.

Odwiedziliśmy wielokrotnie Karpaty Rumuńskie, Góry Durmitor, Pireneje Andory czy Góry Szkocji!

Od roku 2008 wyjeżdżaliśmy razem także na narty w Alpy, spotykaliśmy się na corocznym pikniku w zimowej scenerii beskidzkich i tatrzańskich szczytów, gdzie wspominaliśmy nasze wyjazdy, słuchaliśmy górskich opowieści, snuliśmy plany na przyszłość.

Wybrane galerie które możecie tutaj obejrzeć, mają wielką moc przywoływania wspomnień. Mamy nadzieje, że chętnie do nich wracacie i dzielicie się wspomnieniami z innymi. Mamy także wielką nadzieję, że czas, który spędziliście z nami w górach, pozostaje dla Was wciąż cennym doświadczeniem i pięknym wspomnieniem.

Wszystkich Was, którzy jeszcze nie mieliście okazji z nami wyjechać, zapraszamy również do obejrzenia poniższych galerii. Mamy nadzieję, że jeśli nie jesteście jeszcze pewni, czy ten rodzaj aktywności jest dla Was, nasze fotorelacje będą wystarczającą inspiracją do zrobienia tego pierwszego kroku aby Odetchnąć Pięknem Gór!